Hilla Groupin ja Mediatalo Keskisuomalaisen yhteistyö laajenee digitaalisten näkyvyyspalvelujen osalta

Hilla Group ja Mediatalo Keskisuomalainen ovat uudistaneet ja laajentaneet digitaalista näkyvyyspalveluyhteistyötään. Vuoden vaihteen jälkeen laajennetussa yhteistyössä Hilla Group voi tarjota asiakkailleen Mediatalo Keskisuomalaisen digitaalisia mainospaikkoja myös pikavuoroliikenteen bussien näyttöihin sekä Neste-liikenneasemien näyttöihin erityisesti Hillan toiminta-alueella. Mediatalo Keskisuomalainen saa myyntiverkostoonsa Hilla Groupin laajenevat mainostauluverkostot Kainuussa ja Lapissa.

Aikaisempi sopimus on mahdollistanut Mediatalo Keskisuomalaiselle mainospaikkojen tarjoamisen asiakkailleen Hilla Groupin digitaalisista ulkomainostauluista, samoin kuin Hilla Groupin on ollut mahdollista myydä asiakkailleen mainontaa Mediatalo Keskisuomalaisen ulkomainospinnoille.

Mediatalo Keskisuomalaisella on yhteensä yli 200 näyttöä kaukoliikenteen 75 bussissa Helsingistä Lappiin ulottuvalla alueella ja niillä tavoitetaan noin 330 000 suomalaista viikossa. Liikenneasemamedia sisältää 240 Neste-asemaa ja yli 1000 digitaalista näyttöä. Liikenneasemamedia tavoittaa 1,3 miljoonaa suomalaista viikossa, joten se on ohittamaton mainospaikka.

– Yhteistyömme Mediatalo Keskisuomalaisen kanssa mahdollistaa asiakkaillemme entistä laajemmat mahdollisuudet hyödyntää monikanavaista markkinointia avullamme. Ulkomainonta on vahvassa kasvussa, ja haluamme siksikin tarjota asiakkaillemme nykyaikaisimmat ratkaisut. Painetun ja digitaalisen mediamme ohella ulkomainonta eri muodoissaan täydentää palveluvalikoimaamme oivasti, iloitsee Hilla Groupin yritysmyynnin myyntijohtaja Kirsi Kela.

Hilla Groupin digitaaliset mainostaulut tarjoavat näkyvyyttä vilkkaasti liikennöityjen teiden varsilta. Laajan Keski-Pohjanmaan alueen mainostauluverkosto on kattava ja verkosto laajenee voimallisesti Kainuun ja Lapin suuntaan paraikaa. Hilla Groupin strategisena tavoitteena on kehittää ja panostaa digitaalisiin näkyvyyspalveluihin. Tällä hetkellä mainostaulut tavoittavat joka päivä yli 80 000 ohikulkijaa.

-Mediatalo Keskisuomalainen saa valtakunnalliselle digitaalisen ulkomainonnan infralle vahvan jälleenmyyjän Keski-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Lapissa. Tämän hetken yli 2500 näytön infra paranee jatkossa systemaattisesti myös Hilla Groupin kehitystyön kautta, toteaa Mediatalo Keskisuomalaisen kaupallinen johtaja Mikko Pakarinen

Yhteistyön pohjalta Hilla Group ja Mediatalo Keskisuomalainen ovat merkittävät toimijat digitaalisten näkyvyyspalvelujen markkinassa. Isojen ulkomainontataulujen lukumäärä on tällä hetkellä 107 kappaletta ja niiden verkosto laajenee vahvasti. Bussi- ja liikenneasemamedia tuovat lisää näkyvyyspintaa yritysten tarpeisiin. Tulevaisuudessa myös digitaalinen pylväsmainonta taajama-alueilla mahdollistaa paremmat ja monipuolisemmat näkyvyyspalvelut.

Mediatalo Keskisuomalainen – Vahvasti valtakunnallinen, aidosti paikallinen

Olemme suomalainen mediakonserni ja julkaisemme 100 mediaa. Lisäksi tarjoamme markkinointiviestintä-, tutkimus-, paino- ja jakelupalveluita. Meillä työskentelee yli 5 000 eri alojen ammattilaista. Keskisuomalainen Oyj on listattu Helsingin pörssiin.

Mediatalo Keskisuomalaisen painetut ja digitaaliset lehdet, digitaalinen ulkomainonta ja radio tavoittavat 3,1 miljoonaa suomalaista eli 71 prosenttia koko väestöstä.

www.keskisuomalainen.com

Hilla Group – Välitämme elinvoimaa

Hilla Group on mediakonserni, joka laajalla toimialallaan ja suurella pinta-alallaan tavoittaa päivittäin lähes miljoona ihmistä.

Luomme sisältöjä, julkaisemme, painamme ja jakelemme maakunta-, kaupunki- ja paikallismedioita Pohjanmaalla, Pohjois-Pohjanmaalla, Keski-Pohjanmaalla, Koillismaalla, Kainuussa ja Lapissa. Järjestämme tapahtumia ja tarjoamme kanaviemme kautta monipuolista näkyvyyttä mainostajille. Lisäksi autamme yrityksiä ja yhteisöjä kehittämään toimintaansa digitaalisilla palveluilla ja markkinointiviestinnän keinoin.

www.hillagroup.fi

Lue myös nämä